Sunday 22 March 2015

ScrappaLoss marsutmaning

Påskpuss!


Jag får liksom inte nog av påskpussandes tanter så här kommer ett bidrag till ScrappaLoss marsutmaning också! Utmaningen bestod i att färglägga något och twisten var att alstret ska vara övervägade grönt. Den här gången använde jag inte så mycket dekorationer utan stämpelmotivet får tala för sig själv.


Grönt är min favoritfärg och hela mitt scrap-rum är grönt

En liten del kattmage med i bilden! Jag har
fått mycket hjälp idag av katten Alice!


MATERIAL:
STÄMPLAR:
Pussande tjej - okänd
FÄRG:
Promarkers
ANNAT:
Kortbas från Carrefour (Frankrike)
Doily - Panduro
Dymo

7 comments:

  1. Tack för ditt bidrag till ScrappaLoss månadstävling.
    Vilket härligt CAS-kort. Lycka till i tävlingen!

    ReplyDelete
  2. Hejhopp PelArgoNNiA!

    Super intressanta bidrag till ScrappaLoss's månadstävling. Alla designer som du har använt dig av hittils super intresanta och unika.

    Även tycker jag det är ett underbart val att använda dig av Dymo tejpen för att skriva ett fitt litet medellande!

    Och även ett stort tack till katten Alice för hennes bidrag i bilden, kunde ju inte bli mycket bättre än det är :)

    Varma kramar och hälsningar från oss på Dymo,
    Jesper K
    DYMOSupport

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Jesper!
      Vad vore jag utan min Dymo!! ;-) Och alla mina hjälpredor i pysselrummet!! :-)

      Delete
  3. Härligt kort. Tack för ditt bidrag till ScrappaLoss och lycka till! /Tussling

    ReplyDelete
  4. Pussar kan man aldrig få för många av :) Superfint kort.
    Tack för att du är med och tävlar hos ScrappaLoss.

    ReplyDelete

Write something! I'd love to hear from you!