Monday 21 May 2012

Veckans loppisfynd!

I helgen var jag och min kompis J till Storvik för att handla blommor. Vi råkade pricka in Big Bay-festivalen och vi upptäckte också ett gemensamt loppisintresse! Det slutade med att vi bara hade 20 minuter på stället vi egentligen hade planerat att åka till! Bergabacken, som jag egentligen kan strosa en hel dag på! Nåväl, det blev en mycket trevlig dag ändå och jag fyndade en riktig skatt på loppisarna!
 
  • Bibelcitatstavlor - ser ut att vara ganska gamla. Står nu i min hall i väntan på utplacering.
  • En gammal biljettrulle - till scrapbooking.
  • Läderstuvbitar - till scrapbooking.
  • En fakir - som man använder till snittblommor men man kan även ställa kort i den och det är det jag ska göra!
  • Ett rosa pressglasfat - till mitt nydekorerade kök!
  • Två gröna pressglasljusstakar - ska också få stå i mitt nydekorerade kök!



No comments:

Post a Comment

Write something! I'd love to hear from you!