Sunday 8 January 2012

Julen 2012, första tipset!

Köpte dessa presentpåsar för 5:- för tre st på julrean på Ica Maxi! Julen 2012:s färgskala är satt!


Jag brukar alltid försöka att göra mina julklappar lite fina. I flera år har det varit metalliclila och silverfärgat papper med vita eller silverfärgade band, men det tjusiga lagret håller på att ta slut. Till förra julen (julen 2011) så köpte jag för första gången presentpåsar och eftersom jag inte gillar rött så mycket så valde jag turkosa med vita prickar. Kanske inte så juligt, men ack så praktiskt! Eftersom gästerna tog med sig julklapparna i presentpåsen så blev det inget skräp och sedan all tid jag sparade på att slippa slå in julklappar!! Presentpåsar it is!! Och dessutom när de är så här billiga efter jul!! Nu gäller det bara att hitta på julklappar som går ner i påsarna! Men jag har ju ett år på mig, så...

(På bilden ser ni också katten Alice som godkänner dem!!...)

No comments:

Post a Comment

Write something! I'd love to hear from you!